Продавець ПП "ЕСТ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
7 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 30.04).

+380 (50) 346-04-54
+380 (53) 250-99-00
+380 (67) 542-40-03
+380 (53) 256-57-48
ПП "ЕСТ" Торгово касове обладнання та рішення для автоматизації обліку та продажу.
Кошик

Uniрro - Програма автоматизації: Магзина, Маркети, Кафе, Ресторану, Кав'ярні.

3 499 

  • В наявності
  • Код: 1004
Uniрro - Програма автоматизації: Магзина, Маркети, Кафе, Ресторану, Кав'ярні.
Uniрro - Програма автоматизації: Магзина, Маркети, Кафе, Ресторану, Кав'ярні.В наявності
3 499 
+380 (50) 346-04-54
Павло Анатолійович
  • +380 (53) 250-99-00
    Офіс,факс
  • +380 (67) 542-40-03
    Офіс
  • +380 (53) 256-57-48
    Офіс
  • +380 (67) 516-14-00
    Павло Анатолійович
+380 (50) 346-04-54
Павло Анатолійович
  • +380 (53) 250-99-00
    Офіс,факс
  • +380 (67) 542-40-03
    Офіс
  • +380 (53) 256-57-48
    Офіс
  • +380 (67) 516-14-00
    Павло Анатолійович
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Програма Uniрro підходить для автоматизації таких бізнесів:

  • Рітейл: магазини, бутіки, продуктові маркети, гастрономи, роздрібні мережі;

  • HoReCa: кафе, бари, ресторани, їдальні, громадське харчування;

  • Фаст-фуд: стріт-фуд, бістро, мобільні кафе, продаж розливного пива;

  • Склади: роздрібні, оптові, виробничі.

   Скачать программу Unipro 

Uniрro дозволяє автоматизувати наступні робочі місця:

  • Касир;

  • Комірник;

  • Товарознавець;

  • Бухгалтер;

  • Директор магазину/ресторану;

  • Власник бізнесу.

  • Офіціант;

  • Бармен;

  • Адміністратор торгового залу

У програмі Uniрro доступні такі документи:

 

  • Замовлення постачальнику;

  • Прибуткова накладна;

  • Поворотна накладна;

  • Замовлення покупця;

  • Рахунок-фактура на оплату;

  • Видаткова накладна;

  • Повернення від покупця;

  • Прибутковий касовий ордер/вхідне платіжне доручення;

  • Видатковий касовий ордер/ видаткове платіжне доручення;

  • Накладна на переміщення;

  • Внесення залишків;

  • Акт списання;

  • Акт інвентаризації;

  • Екран касира/офіціанта/бармена;

  • Виробництво/рецепти.


Дооробочный продукт "все в одному", всі модулі з максимальною функціональністю включені у вартість.
всі модулі з максимальною функціональністю включені у вартість, без подальшої оплати за додаткові функції, обробки, підключення обладнання і т. д.;

Можливість вести детальний облік по декількох юридичних осіб в одній базі:

Наприклад, якщо у Вас на об'єкті одне юр. особа продає підакцизні товари, друге-звичайні,наша програма дозволяє дуже зручно і детально вести облік обох в одній базі даних.Також передбачено поділ друку чеків, з можливістю прив'язки до кожного юр.особі, складу, групі товарів.

З нашою програмою у Вас ніколи не буде пересортов, нестач та надлишків. Всі операції протестовані разом з нашими клієнтами, і вибрано найбільш оптимальний алгоритм роботи.



Робота програми UniproRetail без наявності інтернету

На відміну від модних нині «хмарних» рішень, програма обліку UniproRetail може працювати автономно.

Пам'ятайте, що дані в «хмарі» дуже часто доступні для розробників софту, і вони можуть використовувати цю інформацію проти Вас.

Робота програми в мережевому режимі (мережу до 100 комп'ютерів)

UniproRetail є системою автоматизації «мережевих» роздрібних структур (гастрономів, мінімаркетів, магазинів самообслуговування, фаст-фудів, кафе), складських і ресторанних комплексів.

Також є можливість налаштування бізнес-схеми, при якій власник підключається до свого магазину через інтернет і контролює його роботу віддалено, при цьому не заважаючи продавцям працювати.

Інтелектуальна бонусна і накопичувальна програма лояльності дозволяє будувати різні алгоритми надання знижок і бонусів і, відповідно, збільшувати продажі;


 

Система паролів і прав доступу користувачів до об'єктів програми

Програма має спеціальний пункт меню «Налаштування прав користувачів», що дозволяє дуже гнучко налаштувати ролі персоналу в системі і заборонити/дозволити доступ різних категорій користувачів до кожного типу документів або довідників.

Доступ кожного користувача унікальним паролем гарантує надійний захист бази даних від помилок і зловживань, а також дозволяє забезпечити узгодженість дій різних користувачів в бізнесі, систематизувати та підвищити прозорість бізнес-процесів компанії.


Системний журнал подій

Програма автоматично веде лог-файл всіх дій користувачів з детальним описом внесених змін. В журналі подій користувач має можливість використовувати різні параметри і фільтри для більш зручної роботи, а також друкувати і экпортировать дані в Excel-форматі.

Цей журнал подій дозволяє знайти помилку, зроблену користувачем, знайти «крайнього» або «нечистого на руку» співробітника, а також в корені присікти бажання персоналу шахраювати і займатися крадіжками.



 

Системний журнал подій

Програма автоматично веде лог-файл всіх дій користувачів з детальним описом внесених змін. В журналі подій користувач має можливість використовувати різні параметри і фільтри для більш зручної роботи, а також друкувати і экпортировать дані в Excel-форматі.

Цей журнал подій дозволяє знайти помилку, зроблену користувачем, знайти «крайнього» або «нечистого на руку» співробітника, а також в корені присікти бажання персоналу шахраювати і займатися крадіжками.


Дерево зв'язків для кожного документа

Унікальний візуальний інструмент, який дозволяє перевірити ланцюжок документів для кожної операції. Дана функція дозволяє товароведу/оператору додатково перевірити себе, а також дає можливість зручно шукати помилки в обліку.

(ФОТО 5)

 


Вбудований редактор для друку цінників (підтримка принтерів А4 і принтерів етикеток)

Можливість легко змінювати дизайн цеников, вибирати товари вручну з бази товарів і автоматично друкувати цінники з «Прибуткової накладної», як з урахуванням кількості товару, так і без обліку. Тобто, якщо необхідно наклеїти штрих-коди на всі товари, що прийшли на склад - це робиться натисканням однієї кнопки.

Цінники можна друкувати на аркушах А4 на звичайному принтері, а також на будь-яких принтерах етикеток.



Імпорт довідників товарів, а також документів з Excel

Якщо у Вас є накладні від постачальників в електронній формі або база товарів з іншої програми, завантаження цих даних в програму обліку UniproRetail займеет не більше 1 хвилини.

Завантаження накладних дозволяє істотно скоротити час введення приходу в базу, а також зменшити кількість помилок, які може зробити оператор при введенні даних;


Підтримка рецептів на продукцію. Складні рецепти з вкладеністю до 100 подрецептов

Можливість створювати рецепти на продукцію використовується для зручності ведення обліку в ресторанах, кафе і частково в торгівлі. Загальний принцип роботи з рецептами наступний: при створенні страви використовується калькуляційна картка, з якої переносяться інгрідієнти до складу цієї страви. При виробництві та продажу даного страви зі складу автоматично списуються інгредієнти.



Безкоштовні неограничинные під час оновлення програми

Оскільки наша компанія постійно вдосконалює програму UniproRetail, стабільно виходять її оновлення. Також, оскільки програма має унікальну модульну структуру, оновлення одного модуля не впливають на стабільність роботи інших модулів (наприклад, у разі оновлення модуля «Інвентаризація» користувачеві не варто турбуватися про працездатність модуля «Прихід товарів», ці модулі не мають критичних точок дотику).



Вбудований ергономічний торговий екран касира/офіціанта/бармена

Спеціально розроблений швидкісний «Mouse-free» інтерфейс для касира, а також ергономічний сенсорний інтерфейс «Touch screen» для офіціанта.

Експериментально доведено, що робота касира тільки на клавіатурі, без використання мишки, в цілому прискорює роботу каси на 35%.

Ми гарантуємо, що Ваш касир через 1 годину навчання роботі з нашою програмою буде використовувати тільки клавіатуру.

Можливість використовувати нефискальные/фіскальні касові апарати в якості робочого місця касира, а програму UniproRetail як "бек-офісу"

Рішення підходить для автоматизації невеликого магазину, аптеки, мобільної кав'ярні, крамнички і т. д.

До касового апарату можна підключити ваги і сканер штрих кодів, у такому виконанні комплекс вдало підходить для магазину.

Підходить всім, хто хоче отримувати дані про продажі автоматизовано і у кого немає великого навантаження на касовий апарат (один чек у кілька хвилин і рідше), наприклад: готелі, медичні установи, точки продажу акцизної продукції (тютюн, алкоголь, слабоалкоголь).

Широкий вибір торгового устаткування, що підключається

  • Фіскальні реєстратори.

  • Підтримує роботу з будь-якими USB-сканерами штрихкодів.

  • Чекові принтера

  • Друк етикетки зі штрих кодом на Етикет принтер

  • Офісними принтерами.

  • Електронні ваги

  • Ваги з друком етикетки

  • Банківського платіжного терміналу

  • Індикатор для клієнта

  • підтримує та ін.

  • рідер магнітних карток.

Також програма працює на POS-терміналах,

   Завантажити програму Uniрro без реєстрації дозволяє працювати 14 днів ознайомчого періоду повного доступу з демонстраційною базою, переду придбанням.

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникUNIРRO
Країна виробникУкраїна
термін придбання ліцензіїНеобмежено за часом
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 499 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner